onsdag 21 november 2012

for me U are like a red car in a black-white photo

Hade kanska kul dag. Började med Gegga, där sku man bara färglägga nå karta. Sedan två timmar husis. Och sist fyke, där skrev vi bara och jag klotta i häftet. Så helt ok. Ikväll kvart före 7 så blirdet bodycombat!  är taggad, fasst det är så himmelenstungt ibland. Man är så nöjdståltochglad sen efteråt :)


Glömde att säga att jag tappade min mobil i vatten! Händer väl alla någon gång..nu var det min tur. Jag skulle bara efter lillsyrran till grannens, och så halkade jag och mobilen flög ur min hand och landade i en pulka. Där fanns vatten! Skärmen blinkade svart och touchen fungerade int. Men jag fönade och laddade den. Sedan skedde ett mirakel! heh. Nu fungerar den lika bra som igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar