måndag 1 oktober 2012

Något utdrag från andra boken...


I Always see u. U are sweet when u sleep <3 Du tycks ha en pappa från USA. Du lilla stygga  flicka, lycka till med att gömma dig.

Har han varit inne här inatt? Jag ryser till och tårarna kommer igen. Varför just jag. Jag märker plötsligt att jag inte andas. Hjälp mig någon, hjälp mig att andas!

Märkt att allt i boken bara var för ointressant. Som typ bara tonnårsproblem. Så ska göra det lite mer spännande nu. Här är ett litet...ehm, utdrag ur andra boken: Ps. Jag älskar dig.
Vet int ennu hur boken kommer slut. Men måste skynda mig, har ju redan typ färdigt tänkt bok 3! :) 

Jag och jennie hade loppis idag, gick bra! Vi ska ha imr också. Nu har vi alltsomallt 27€...helloo California! ;);););)

pappas dator=inga bilder!


2 kommentarer: