måndag 3 september 2012

nu är vi anmälda till Rippi

Klicka HÄR om du vill hör på en låt ja fasstnat för! hihi :)  Är ennu osäker om jag värkligen ska ha sidbena, (liten onödig sak. okej, men kan ju int ha båda två.) så snäll sejj va ni tycker så eni rikti gulli! :)

mitt?
sid?
Ídag så anmälde jag&jennie oss till rippi. Elr jag anmälde henne eftersom att hon är i turkiet! nåja, men 2:ans grupp blev riktit överfull, så måst se om vi måst byt ti 3:ans grupp då..men det är senare problem, haha. Nu äta. Puss<3

6 kommentarer:

  1. typ sidbenaaa! :D <3
    men he e rikti fint me båda :') !

    SvaraRadera
  2. okejj, tackk maleena! ;) <3 tror no ja kmr ha he! :')

    SvaraRadera
  3. ja tkr mitt men du passar no rikti bra me bådaa ! :D

    SvaraRadera
  4. hihi, he blir svårt om du sejr så, nemen taack! tror som sagt att ja har sid en stund nu tiförst iaf ! :D

    SvaraRadera
  5. mitt, du sir älder ut me he! :) men du e no fiinast i båda endåå! ;)

    SvaraRadera