torsdag 12 juli 2012

Kapitlerna & En gammal låt

1.Måndags Morgon
2.De där blickarna
3.Snyftningar uppifrån
4.Brevet
5.Stranden
6.Svartsjuk?
7.Du ger mig många frågor
8.Meddelandet
9.En träff .vs. En dejt
10.Två flugor i en smäll
11.Sjukhuset


Där var de. Kan ju sätta upp resten an annan gång då jag är klar :) 


JAG ORKAR INTE PRACKA MED ATT SÄTTA KLIPPET PÅ YOUTUBE, DET TAR SÅ LÅNG TID! NU NÄR JAG SÄTTER DET DIREKT HIT KOMMER DET PLÖTSLIGT STÅ ATT MAN INTE KAN SE PÅ DET MEN DET GÖR INGET, DET ÄR EN GAMMAL LÅT SOM JAG SKREV FÖR LÄNGESEN... VAR PÅ SÅNG-HUMÖR SÅ DÄRFÖR KOM DEN UPP :)


Hadet bra :)

6 kommentarer:

  1. Älskar sången!;);)å på tal om sång så sko vi ju fasst ikväll kona skriv fäädi ade låtenn ! :):)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hihhi ;) ja, om vi sku.. ja har ju skrivi liti mejr text rejj, om du mena ade vi jennas? :):)

      Radera
  2. Du e rikti bra att sjung Maria! :D

    SvaraRadera
  3. Jätte Fin låt, å du sjunger sjukt bra! :) /M

    SvaraRadera