lördag 9 juni 2012

har fått färg!! (..elr bränt mig..)

Blir en hemma kväll för min del, alla ska typ till Vikarholmen men det orkar jag inte med. Så ska chilla framför datorn och skriva på min 2:a bok (ps.Jag Älskar Dig)  som den ska heta..somja int har komi så långt med. Idag hade vi paraden genom stan, faktist ganska kul, men var sjukt trött. Kom just ur duschen och märkte att jag hade bränt mig på ryggen. Vi har sportbh formade tioppar upptill så nu har jag en fulful rand av det! Måst sola bort det nån dag då bara. Imr e ju den där riktiit stora festen, då ska ALLA koma å se på :) visst?



ja-a e rätt så tired. Ska "koppla av" & kolla One tree Hill, bara enstund. Å ni alla som ser på PLL. Det har just börja igen! :D
http://pprettylittleliars.blogg.se/ kollain! :) hejsåläng

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar