lördag 28 april 2012

fullt upp

Har syskon barnen här, di kom igår och ska vara här över helgen. Morgonen börjar med att dom väcker mig åtta. Sen far dom ut, okej inte direkt men ja 11, typ när jag Värkligen får ork att Sitga upp. Sen kmr dom in med Rasmus som tappade en tand, fasst den var ju lös. Sen när jag har lagt Colin i vagnen och ska till ABC så kommer någon bärande på Rasmus (igen) och så ser jag att han blöder helt. Såg lite läskigt ut faktist, men det blev nog bra. Sen när vi äter får Jesper för varm mat i munnen.. ja! Det var bra att pappa var här och fick dem att skratta. Tror int det är en enda som inte har gråtit idag, här hem alltså. (överdriv) Blev ett långt inlägg, ni kanske inte orkar läsa men, ja ska ennu tilllägga att ikväll ska jag på Emmas kalas, hoppas ni också får en trevlig kväll :)




Men vi överlevde nog alla :_


-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar